Asociația Alumni a Universității Titu Maiorescu, Asociatia Profesionala Colegiul Consilierilor Juridici București și Grupul Editorial Universul Juridic organizează, în data de 20 octombrie 2023, orele 09.00 – 16.00, la Cinematograful GEO SAIZESCU, (fost Cinema Ostroveni), B-dul Tineretului, nr. 2A, Râmnicu Vâlcea, Ediția a III - a a Conferinței „ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ LOCALĂ - PROVOCĂRI ȘI PERSPECTIVE JURIDICE”.
La eveniment vor participa reprezentanți ai administrației publice centrale și locale cu atribuții în implementarea Codului Administrativ, personalități relevante din mediul universitar și profesiile juridice, precum și experți în domeniul achizițiilor publice și protecției datelor cu caracter personal.
Conferința își propune să fie un liant între teoreticieni și practicieni care caută și oferă răspunsuri și clarificări relevante tuturor celor ce desfășoară activități în sfera administrației publice.
Prin conținutul ei, Conferința oferă sistemului de administrație publică o perspectivă modernă, prin evaluarea unor puncte cruciale: digitalizarea administrației publice, problema echității în sistemul administrației publice locale, impactul legislației în domeniul prelucrării datelor personale, etc.
PARTENERI AI EVENIMENTULUI:
PRIMĂRIA RÂMNICU VÂLCEA
GRUPUL EDITORIAL UNIVERSUL JURIDIC
ASOCIAȚIA PROFESIONALĂ COLEGIUL CONSILIERILOR JURIDICI BUCUREȘTI
ASOCIAȚIACOLEGIUL CONSILIERILOR JURIDICI VÂLCEA
ASOCIAȚIA COLEGIUL CONSILIERILOR JURIDICI SATU MARE
ASOCIAȚIA INFOCONS
UNIUNEA JURIȘTILOR DIN ROMÂNIA
ACADEMIA DE ȘTIINȚE JURIDICE DIN ROMÂNIA
AGENȚIA NEWS 24/7 WORLD PRESS
Lucrările Conferinței vor debuta la ora 09:00 și sunt structurate după cum urmează:
Moderator – consilier juridic Marius IDITA, Președintele Asociației ALUMNI a Universității Titu Maiorescu
PROGRAMUL CONFERINȚEI:
9.00 – 9.30 - Înregistrarea participanților
10.00 - Cuvânt de deschidere
-
Reprezentant Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea
-
Liana TUDORACHE – Prodecan Asociația Profesională Colegiul Consilierilor Juridici București
-
Gheorghe MARINESCU - Decan Asociația Colegiul Consilierilor Juridici Vâlcea
-
Ioan GHERE - Decan AsociațiaColegiul Consilierilor Juridici Satu Mare
-
Reprezentant Ordinul Consilierilor Juridici din România
10.20 – 12.15 - Secțiunea a I-a - ADMINISTRAȚIE LOCALĂ
-
Prof. univ. dr.Verginia VEDINAȘ, membru corespondent al Academiei Oamenilor de Știință, Președinte al Institului de Științe Administrative "Paul Negulescu- "Rol, atributii, raporturi și răspundere în administrația publică locală prin prisma Codului administrativ. "
La final, prezentarea lucrarii Codul administrativ comentat, ”Perfecționarea reglementării administrației publice. Impactul Codului administrativ. În așteptarea Codului de procedură administrativă”.
-
Chestor de poliție Cătălin-Aurel GIULESCU – Director General, Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, Expert G.D.P.R.– Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă și Cartea Electronica de Identitate;
-
Sorin MIERLEA, Președintele INFOCONS- “Protecția consumatorilor de servicii publice, deziderat major în spiritul viziunii U.E.”
-
Robert WILLIAMS- Editor in Chief, British News Agency News24/7 WorldPress, Justice News247- Relația mass media în comunicare instituțională: evoluție sau regres.
-
Andreea NEAGU – Șef serviciu logistică – D.G.P.M.B.,expert achizitii publice – Contractul de achiziție publică. Modalitate de atribuire și modificarea contractelor/ acordurilor cadru.
-
Ana-Maria ȘTEF, consilier juridic, Direcția Generala deAsistență Socială și Protecția Copilului, Primăria Sectorului 5- Necesitatea asistenței sociale în cadrul Administrației Publice Locale.
12.15 – 13.00 – Pauză de masă
13.00 – 15.00 - Secțiunea a II-a - PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
-
Lector univ. dr. Doru DOROBANȚU - Universitatea Politehnica din București, Conformitatea prelucrării datelor cu caracter personal în instituțiile publice.
-
Chestor de polițieCătălin-Aurel GIULESCU – Director General, Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, Expert G.D.P.R.
15.00 – 15.30 – Pauză de cafea
15.30 – 16.00 – Înmânarea Certificatelor de participare, feedback și închiderea conferinței.
Conferința poate fi inclusă în Programul de Pregătire Profesională a Funcționarilor din Administrația Publică.
Accesul în sală se va efectua în ordinea sosirii participanților. |