Vizitati-ne pe Facebook!
Monday September 16, 2019
News Feeds:
 AAFDUTM Forum
Welcome Guest   [Register]  [Login]
REGULAMENT   by admin on 15-09-2010 17:03:32
 Subject :Buna!!.. 28-03-2011 01:49:45 
catalina
Incepator
Joined: 27-03-2011 22:38:15
Posts: 1
Location: bucuresti
Forum : Examene
Topic : Buna!!

Asdori sa stiu pe ce data incepe sesiune si cand se termina!!!multumesc!!

IP Logged
 Subject :Fisa evaluare absolventi.. 05-01-2011 11:09:46 
admin
Administrator
Joined: 09-11-2010 19:36:43
Posts: 3
Location
Forum : Fisa evaluare absolventi
Topic : Fisa evaluare absolventi

Fisa de evaluare absolvenți va rămâne confidențială și se va comunicata doar conducerii Universității Titu Maiorescu pentru a vedea parcursul absolvenților. Aceasta fisa este ceruta de ARACIS și privește evaluarea universităților.


Attachments
 Fisa evaluare absolventi.doc [72 KB] :: Fisa evaluare absolventi
IP Logged
Last Edited On: 05-01-2011 11:26:41 By admin for the Reason
 Subject :Universitatea la 20 de ani.. 11-11-2010 09:14:28 
lorena
Incepator
Joined: 10-11-2010 07:12:46
Posts: 1
Location
Forum : Evenimente
Topic : Universitatea la 20 de ani

 

Cu ocazia implinirii a 20 de ani de la infiintarea Universitatii, Presedintele Asociaţiei Alumni a Universităţii Titu Maiorescu, împreună cu o parte din membrii săi, au oferit un drapel jubiliar. Evenimentul si-a atins scopul atat prin prezenta multor personalitati, profesori si absolventi, cat si prin faptul ca a cunoscut o deosebita organizare. Lucrarile conferintei,  de un foarte bun nivel stiintific, momentele simbolice emoţionante, precum si concertul de muzica clasica si receptia care au urmat, au transformat evenimentul intr-o intalnire culturala, precum si una in care profesorii si absolventii au avut ocazia sa se reintalneasca, sa isi impartaseasca implinirile profesionale si sa discute intr-un mediu placut si amical.

IP Logged
Last Edited On: 30-11-2010 00:12:24 By admin for the Reason
 Subject :REGULAMENT.. 15-09-2010 17:03:32 
admin
Administrator
Joined: 09-11-2010 19:36:43
Posts: 3
Location
Forum : Regulament
Topic : REGULAMENT

Regulament FORUM

Regula de baza ar fi - fiti civilizati! Asadar, utilizatorii acestui forum sunt "RUGATI":

1. Sa respecte profesorii si personalul facultatii;
2. Sa posteze (cat mai la) la subiect (incercand a formula macar o propozitie);
3. Sa NU foloseasca vulgaritati;
4. Sa evite jignirea membrilor forumului;
5. Sa NU faca exces de smiley faces, sau de includerea de fotografii (atentie la dimensiunea lor maxim 600x600 pixeli);
6. Sa deschida subiecte (topic-uri) in sectiunea corespunzatoare subiectului si cu un titlu cat mai relevant;
Atentie! Topicurile fara un titlu relevant vor fi modificate/sterse de catre administrator.
7. Sa nu deschida un nou topic daca exista deja unul pe acelasi subiect
8. Sa tina cont de gusturile fiecaruia.
9. Sa nu faca politica. Forumul este apolitic.

I. Principii generale


Dorim sa lămurim un principiu care guvernează orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricărei societăți democrate, acela de a si-o administra după cum crede de cuviința. Membrii forumului sunt "oaspeți" si ar trebui sa se comporte ca atare. Prezenta lor pe forum (calitatea de membru) nu este un drept, ci un privilegiu, o permisiune din partea administratorilor. Nu am înființat forumul doar pentru noi înșine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre, spre beneficiul tuturor. De aceea trebuie sa știi că, dacă dorești sa te integrezi în aceasta Asociaţie, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niște oameni, pentru niște oameni. Daca un principiu enunțat nu coincide cu un principiu de-al tău la care nu poți renunța, ești invitat, fără supărare, sa renunți frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Gazdele acestei Asociaţii ALUMNI sunt:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care dețin acest forum si se ocupa atât cu partea tehnica, precum si cu partea administrativa.
b) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu răspund in fata celorlalți membri pentru acțiunile lor.

II. Reguli
1. Forumul este deschis tuturor persoanelor, indiferent de naționalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totuși, cunoașterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Daca nu cunoști bine limba româna, indiferent de motiv, dar totuși intenționezi sa te integrezi în comunitatea noastră, ești rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator.
Exprimarea scrisa este, prin definiție, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa formulezi frazele in așa fel incit ceilalți sa înţeleagă ceea ce scrii.

2. Pe lângă cunoașterea limbii, este necesara cunoașterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), după cum urmează:
- scrierea tip "chat", "mirc" etc. este interzisa.
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un număr mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si excepții, important e ca excepția sa nu devina regula;
- scrierea cu diacritice este opționala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngroșate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, ţineţi cont de faptul ca un mesaj trebuie sa poată fi citit rapid.

Orice abatere de la regulile de mai sus îngreunează parcurgerea textului si enervează inutil cititorul. Cine dorește cu orice preț sa iasă în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalți membri ai comunitarii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Inregistrarea mai multor nume de utilizator pentru aceeasi persoana constituie abuz si va rezulta in blocarea conturilor respective. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"), respecta-i pe ceilalti. Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise, cu exceptia situatiilor cind acestea sint raspunsurile asteptate (ex: confirmarea participarii la o intilnire).
5.1. Mesajele in afara subiectului ("off-topic") sunt cu desavarsire interzise, cu atat mai mult in cadrul subiectelor cu caracter tehnic, prin care membrii pot gasi rezolvarea unei probleme specifice. Atentie! Mesajele "off-topic" vor fi sterse fara nici o explicatie!
Aria "Diverse" va beneficia de o politica mai relexata din acest punct de vedere.

6. Mesajele trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Ne rezervam dreptul de a retrage posibilitatea de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Daca te-ai inregistrat si poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

8. Daca un profesor te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca profesorul respectiv are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa lui.

9. Anunturile publicitare ale studenţilor, absolvenţilor, indiferent de domeniul de absolvire, sunt permise numai cu acordul administratorilor.

10. Semnatura este un text obligatoriu ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Aceasta trebuie sa contina date referitoare la facultatea in care sunteti sau aţi fost si forma de invatamant (ZI,ID,FR). Nu se accepta semnaturi mai lungi de 3 linii de text. Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu acceptul administratorilor forumului. Nu se accepta imagini in semnatura! Administratorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

11. Administratorul forumului va avea intotdeauna ultimul cuvint si nu este obligat sa dea explicatii. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorului forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

12. Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

13. Se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum. Vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes general.

14. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban), temporara sau pe termen nelimitat.


III. Recomandari

Recomandarile nu au caracter obligatoriu, dar va incurajam sa le respectati, pentru a va prezenta cit mai bine pe forum si a va face intelesi. Nerespectarea acestor recomandari poate atrage dupa sine sanctiuni.

1. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

2. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

3. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Nu sunt acceptate titluri gen "Ajutoor" sau "Am nevoie de.", "Cine ma ajuta".

4. Daca topicul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început materia, anul de studiu, semestrul etc.

5. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit topic. Este scuzabila repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a opta pagina din cele 50 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

6. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

7. Butonul Quote ("citeaza") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.


IV. Sanctiuni

1. Administratorul va sanctiona nerespectarea prezentului regulament dupa urmatoarele reguli:
- Cei care se abat vor fi atentionati de catre administrator. - Cei care insista pe abaterea de la aceste reguli pot atrage asupra lor interzicerea dreptului de a mai posta pe acest forum, respectiv suspendarea userului/banarea adresei IP.


V. Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate. Din pacate, experienta a demonstrat ca aceste reguli si recomandari sint absolut necesare, fara ele forumul va suferi o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci sustinute din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus.
Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Adoptat la 21.10.2010

IP Logged
Last Edited On: 02-11-2010 19:14:03 By admin for the Reason
Page # 




Copyright © 2019. AAFDUTMPowered by Rodax Management